Kapros nokedli

2009.06.11. 16:53

Ezek szerint mar megetettelek ezzel. A kapros nokedli legendaja, a reszemrol megboldogult exmunkahelyem melletti Noverszallo kajaldajabol valo. Akkoriban nem ettem hust, es mindig irigykedve neztem, amint Mikulasek perkelttel eszik ezt az igen egyszeru csodat. Aztan mikor mar nem birtam hazamentem es megcsinaltam magamnak. Aki olvasta a 2 7 2 cimu remek alkotasomat, annak bizony tudnia kene, hogy mi fan terem a nokedli. Aki meg nem, az vegye elo Horvath Ica szakacskonyvet, vagy menjen fel a mindmegette.hu-ra, vagy egyeb receptkereso oldalakra. Ha ez sem sikerulne, irja be a gugliba. Onnantol kezdve, hogy kiszenvedtuk a nokedlit edes kinnal, azutan mar semmi dolgunk, mintsem belerakni egy serpenyobe, jol megszorni kaporral, es kicsit atsutni. Eskuszom egy adag tejfollel is kurvajo, de termeszetesen lehet varialni a vegtelensegig. Allitolag a fiuk nem szeretik a kaprot. Ezt egy lany mondta nekem termeszetesen, es nem hittem neki. A kapros-turos dolgokkal nem vagyok igazan kibekulve, de neha fasza. Viszont a tokfozelekbe meg remek, illetve savanyusagokban, mint izesito is jol szuperal. Na jo. Muszaj ennem valamit.

Next: horror

A bejegyzés trackback címe:

https://kafi.blog.hu/api/trackback/id/tr861179217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szirtifecske 2009.06.20. 21:26:02

Nem, nekem még nem sikerült ennem belőle. De a csajommal ma sütöttünk rakott krumplit, az is tíz pont.
süti beállítások módosítása