Emberoles

2009.06.25. 18:28

En nagyon szeretnek embert olni. Az elobb megprobaltam a Gyertyak csonkig egnekbol kikeresni azt a remek reszt, amelyben Ma'rai leirja, hogy ez a ferfinak bizony a termeszetebol fakad, de hirtelen nem talaltam. Rengeteget fantazialtam mar rola, es asszem ezzel nem vagyok egyedul. Termeszetesen valoszinuleg nem lesz ebben az elmenyben reszem, ami asszem nem is problema, bar ki tudja. Ugye egy dolgot megitelni akkor erdemes, ha az ember mar kiprobalta. Nekem meg csak almomban sikerult. Akkor 3 problemamat megeltem: milyen megorulni, embert olni, es ongyilkosnak lenni. Eloszor jott az orulet, teljesen bekattantam, es bementem egy hazba, ahol kiirtottam egy egesz csaladot, gyerekestol, mindenestol, aztan mikor meghallottam a rendorok szirenait, akkor fejbe lottem magam, es felebredtem. Ez egy oras szunya kozben tortent. Na mind1, terjunk vissza. Az emberoles ma is nepszeru sport, tortenik "csak ugy", jogilag, vallasi okokbol, meg olajert, teruletert, es legfokepp penzert. En kizarolag kivancsisagbol tennem meg, bar asszem eletem hatralevo reszere szarul ereznem magam, mivel pacifista vagyok. Lattam mar halottat egy boncolas alkalmaval, eleg erdekes elmeny, de az istenjatszas itt a lenyeg, amikor is te szuntetsz meg -elvileg- egy eletet. A kedvencem azok kozul, amik lejatszodtak a fejemben, az a nyaki utoer kiszakitasa kezzel, mikozben vegignezem a frocskolest, es az elmulast. Mas ettol retteg, de ha nem okbol tortenik, akkor szerintem lehet erdekes, en legalabbis igy latom. Minden egyeb okbol en is ellenzem, persze ezt is csak elmeleti sikon ajanlom, mert senki ne oljon embert, az nem jarja, meg nekem se. Egy katonanak peldaul parancsba is adhatjak, ami valljuk be eleg furcsa keres. Ahol meg legalis a halalbuntetes, ott peldaul tobb ember nyomja meg a gombot, ami kuldi a gazt, hogy ne tudjak ki csinalta, bar a nagy szamok torvenye alapjan biztosak lehetnek benne az illetok, hogy ok is tul van mar ezen. A tomeggyilkosoknak ez a hobbijuk. Ha nem lenne ra torveny biztos sokkal nepszerubb lenne a gyilok, de ez azert elegge ertheto torveny, nem ugy mint szamtalan masik. A veletlen emberoles meg egy erdekes dolog, ha nem a mi gondatlansagunkbol tortenik. Bar altalaban mindket fel szamara rosszul vegzodik, de ilyen esetben peldaul ki lehet jonni "jol" a dologbol. Mindent osszegezve, nem hiszem hogy meg tudnam tenni.

Kovetkezo szavunk: hazugsag

A bejegyzés trackback címe:

https://kafi.blog.hu/api/trackback/id/tr651208348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása