Angyalkartya

2009.05.23. 02:20

Az a baj, hogy ez nem igazan asszociacio lesz, hanem tenyek.

Egyszer volt, hol nem volt, a hit. Ebbe igen sok minden belefert, peldaul isten es az angyalok is. Ma mar nem tudom mi van. Szoval amikor tenyszeruen hittem az angyalokban -talan meg ma is, csak csukva van a szemem -, akkor hasznaltam angyalkartyat. Annak idejen midon Szirtifecskevel meg egy feszekben csipogtunk, el kezdtem foglalkozni a tarot kartyaval. Ezek a fajta kartyak, ugymond joskartyak. Tudni fogod a jovot. Csak miert is jo azt tudni? Mert felunk, mert azt hisszuk(!)..., mert azt hiszunk, amit akarunk. Nalam ott sult fel a dolog -bar allitolag eleg intuitivan kezeltem a kartyat, ahogy kell -, hogy mindig azt olvastam ki belole, amit szerettem volna. Megnyugtattam magam, aztan megegyszer, hogy csak felreertelmeztem a lapokat. Na itt hagytam abba. Aztan jott a cimben emlitett. Az angyalkartyaban az a jo, hogy csak pozitiv gondolatokat sugall, ergo, nem veszithetsz semmit. Olyan mint egy nyugtato. Hasznal is. Hogy a kepzelet jateka-e csupan, nem tudni. Mindenesetre, ha mar tenyleg nincs hova nyulni, arra az esetre megtartottam magamnak egy paklit, a negy kozul. Altalaban nagyon szep kepek vannak a kartyakon. Egy idoben ki akartuk rakni a falra az egesz paklit a nommel. Aztan nem tettuk. Szoval faszom se tudja. Nekem nincs mar szuksegem arra, hogy altassam magam ezekkel. Van eleg dolgom, megfejteni valom, tervem, amihez kurvara nem kell az, hogy elore megmondjak, hogy mi lesz. Foleg, ha meg nem is igaz, legyen az akarmiert is. Amugy volt egy evem kb, mikor beszelt hozzam az orangyalom. Aztan elmult. Vajon tenyleg beszelt?

(Remelem nem a csajod ajanlotta a szot :)  )

Kullcsszo: lapa't.

A bejegyzés trackback címe:

https://kafi.blog.hu/api/trackback/id/tr661138585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szirtifecske 2009.05.23. 11:05:08

Ez olyan, mintha Atek, az oknyomozó sörgasztronómus kérdezte volna. De nem. Saját kíváncsiságra választottam az angyalkártya hívószót, bár kétségtelen, hogy csak a csajom hatására érdekel ez a műfaj. Továbbra is úgy vélem, érdemes lenne készíteni egy sor angyalkártyát. Erdős képek beeső napsugárral, szép lányok képei, egy kis Photoshoppal megbolondítva, aláírunk valami előremutató gondolatot, és már készen is van. Az Összebrunyált Folyó Kiadó lehet, a tíz ujját megnyalná utána.

Atekboy 2009.05.23. 11:26:29

Bővülnek a státuszaim :)
Király! Akarom mondani angyaaal! (kártya)
Tegnap láttuk a Hülyéje című darabot az Örkényben, azér vagyok ilyen hudevicces. Remek darab, 2ésfélóra sírvaröhögés.
Ma az ördögi cimbalomangyal szülinapi örömzenéje van terítéken, utána némi kocsmázás, meg lehet Gumilap lezárásnak.

szirtifecske 2009.05.23. 12:24:50

Mindig is az élet császára voltál. El is tűnődök néha, miért nem írsz többet az élményeidről. Bezzeg én mindig otthon ülök és Tomb Raider 2-t játszok. Na jó, most 3 napig nem is jártam otthon, de akkor is.

barazdabillegeto 2009.05.23. 12:31:03

Tenyleg fasza lenne csinalni. Beszeljetek Pannassal. A szoveget meg kitalaljuk hozza, aztan eladjuk az Olajat a tengerre kiadonak :)
süti beállítások módosítása