Ro^fi

2009.05.31. 20:26

Mar megint egy konnyu. A diszno a kedvenc allatom. hogy miert, azt nem tudom, de ez kb olyan, mint amikor az ember szerelmes. 8 evvel ezelott szerettem volna egy vietnami csungohasu malacot. Aztan egy betrippezett hazibuli alkalmaval ez egy vicc targya lett. Na mar most aki probalta valaha ezt a csunya kabitoszert, az tudja hogy az erzekek ilyenkor jelentosen megvaltoznak. Nalam annyira, hogy ket orat bogtem kikeszulve, es masnapra vegetarianus lettem. Ez egeszen 2 honappal ezelottig tartott. Ami a vicces, hogy ez alatt az ido alatt a legjobban kivant husszarmazek a malacbol keszult kolbasz volt. Es 8 ev utan ugy dontottem leszarom. Azota ismet husevo vagyok. Nincs belole lelkiismereti problemam. Rengeteg malacos relikviam volt, de nagy reszuket elajandekoztam. De a kedvenc malacom, Tofi-Rofi, aki hu alvostarsam mar vagy 7 eve, meg ma is velem van. Nagy vilaglatott diszno. Volt tobbszor Angliaban, Amszterdamban, Korn koncerten, Szigeten, Franciaorszagban, meg meg ki tudja hol. Remelem egyszer eljutok odaig, hogy legyen igazi disznom. Biztos, hogy nem fogom levagni, ott azert meg nem tartok, meg szerintem nem is fogok. Hagyom hadd oregedjen meg, amig engem boldogit a jelenletevel. Szeretem a rofogest. A kedvenc kutyam is rofog, az angol bulldog. Szegeny Matyiek most altattak el az oveket, mert mar olyan rosszul volt. R.I.P.

Kulcsszo: la'mpa.

A bejegyzés trackback címe:

https://kafi.blog.hu/api/trackback/id/tr551155588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szirtifecske 2009.06.02. 16:18:49

Jahj, ne is mondd, pont ma toltam be a Városház utcai hentesnél egy húszdekás kalbászt fehér kenyérrel és mustárral, papírtálcán, kék kockás abroszon. Azért dicsőbb vég egy disznónak, mint megvénülni ;)

szirtifecske 2009.06.02. 16:34:28

Mi az a trip(p)?
Meg az örvös pekari is jópofa malac Vavyan Fable Mesemaratonjában. Nem gondoltad volna, hogy valaha is erre a szerzőre hivatkozok, heh?

barazdabillegeto 2009.06.03. 13:09:50

Majd beloled is csinalunk kolbaszt, nehogy ven mogorva trotty legyel :)
trip = lsd
Hat igen... Vavyanra nem szamitottam, foleg arra nem, hogy olvastad is, de ezt mintha mar megbeszeltuk volna. Vagy nem.
süti beállítások módosítása