Harry Potter

2009.07.24. 21:25

Van egy zenekar. Perry Hotter es a Prolihisztor. En vagyok a fele a zenekarnak. Mindemellett az egyik kedvenc mesemrol van szo. 7 resz, kb 3000 oldal, es ezt ket es felszer sikerult. A negyedik amikor megjelent, ujra kellett olvasni. Aztan a 7-ik, utolsonal termeszetesen megegyszer. SENKI NE NEZZE MEG FILMEN, MERT AZ SZAR! TESSEK ELOLVASNI! Vagy nem foglalkozni vele, de a film alapjan nem er kritizalni. Szamomra iszonyuan izgalmas volt vegig. Remek karakterek, izgalmasan osszeallitott vilag, es cselszoves mindenhol. Olyan az egesz, mintha beszivna magaba, es az embernek ellenalhatatlan vagya lenne az egeszet vegig olvasni, csak hat ahhoz hosszu. Amugy meg meg igy is rovid. Johetne meg. Nincs kedvem a hatalmas vilagsikerrol, meg arrol irni, hogy vegre ettol elkezdtek olvasni a gyerekek, mert ezt mindenki tudja. Valahol kotelezo olvasmany mar az iskolaban.En tokeletesen megertem. Kicsit idegesito, hogy most mar a redkliff gyerek feje jelenik meg az "igazi" helyen olvasas kozben. Kevesebb TV-t a gyerekeknek, es tobb konyvet! Hejj! Kosz a konyveket Szirti :)

Keyword: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://kafi.blog.hu/api/trackback/id/tr351266674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szirtifecske 2009.07.25. 00:15:41

Nekem magyar borítós, első kiadású Bölcsek Kövém van. Ezt übereljétek, csumpikák. Prolihisztort pedig az elsők között ismertem, még a Feneketlen-tó stégjén énekelte el Barázdabillegető nekem akusztikus gitáron kísérve önmagát az útkeresős számot. Ez szintén überelhetetlen. Kabbe gyíkok, én leléptem.
süti beállítások módosítása